Reklamace a vrácení zboží

1 - Poštou nebo přepravní společností

Vyplňte formulář pro uplatnění reklamace a jasně popište závadu zboží. Připojte vaši adresu, číslo účtu (pro případ vrácení peněz) a kopii nákupního dokladu (faktury). Zboží pečlivě zabalte a odešlete na adresu:

Lindha a.s.
Na pokraji 540/2,
Prosek, 190 00 Praha 9

Telefonní kontakt: +420 732 442 063
Emailová adresa: lindhaus@lindha.cz

 

2 - Osobně v Showroomu Praha - Prosek

Vyplňte formulář pro uplatnění reklamace a připravené zboží odneste na adresu:

Lindha a.s.
Na pokraji 540/2,
Prosek, 190 00 Praha 9

Telefonní kontakt: +420 732 442 063
Emailová adresa: lindhaus@lindha.cz

Pracovní doba:

Pro tuto chvíli je náš showroom otevřen dle potřeby zákazníků. Prosím, kontaktujte nás telefonicky, nebo e-mailem s dostatečným předstihem.

Před reklamováním zboží si pečlivě projděte náš reklamační řád

 


Vrácení zboží 

Vrácení zakoupeného zboží je možné do 14 dnů od doručení, v tomto období máte právo odstoupit od kupní smlouvy. Chcete-li poslat zboží zpět, vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy Lindha a.s. a zboží zašlete, nebo přineste na adresu:

Lindha a.s.
Na pokraji 540/2,
Prosek, 190 00 Praha 9

Telefonní kontakt: +420 732 442 063
Emailová adresa: lindhaus@lindha.cz

Více informací o možnostech vrácení zboží naleznete v Obchodních podmínkách.