Reklamace a vrácení zboží
1 - Poštou nebo přepravní společností
Vyplňte formulář pro uplatnění reklamace a jasně popište závadu zboží. Připojte vaši adresu, číslo účtu (pro případ vrácení peněz) a kopii nákupního dokladu (faktury). Zboží pečlivě zabalte a odešlete na adresu:
Lindha a.s.
Na pokraji 540/2,
Prosek, 190 00 Praha 9
Telefonní kontakt: +420 732 442 063
Emailová adresa: lindhaus@lindha.cz
2 - Osobně v Showroomu Praha - Prosek
Vyplňte formulář pro uplatnění reklamace a připravené zboží odneste na adresu:
Lindha a.s.
Na pokraji 540/2,
Prosek, 190 00 Praha 9
Telefonní kontakt: +420 732 442 063
Emailová adresa: lindhaus@lindha.cz
Pracovní doba:
Pro tuto chvíli je náš showroom otevřen dle potřeby zákazníků. Prosím, kontaktujte nás telefonicky, nebo e-mailem s dostatečným předstihem.
Před reklamováním zboží si pečlivě projděte náš reklamační řád - > LINDHA_reklamacni rad 2024
Vrácení zboží
Vrácení zakoupeného zboží je možné do 14 dnů od doručení, v tomto období máte právo odstoupit od kupní smlouvy. Chcete-li poslat zboží zpět, vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy Lindha a.s. a zboží zašlete, nebo přineste na adresu:
Lindha a.s.
Na pokraji 540/2,
Prosek, 190 00 Praha 9
Telefonní kontakt: +420 732 442 063
Emailová adresa: lindhaus@lindha.cz
Více informací o možnostech vrácení zboží naleznete v Obchodních podmínkách.