Platba a doprava
Cena za dopravu je vždy uvedena v nákupním košíku v kroku 2 - DOPRAVA A PLATBA. Cena se může lišit v závislosti na váze, ceně a velikosti zboží.
Možnosti dopravy
Doprava ZDARMA platí pouze při nákupu zboží v hodnotě nad 2000 Kč s DPH / 100 EUR s DPH
Dobírka je 31 Kč / 1,5€ vč. DPH
|
DORUČENÍ CZ |
DORUČENÍ SK |
|||
|
Dopravní služba PPL |
119 Kč |
6€ |
||
|
PPL výdejní místo ParcelShop |
69 Kč |
4€ |
||
|
Zásilkovna |
69 Kč |
4€ |
||
Naše doprava Lindha a.s. |
Pouze nadrozměrné stroje |
Pouze nadrozměrné stroje |
|||
Osobní odběr Praha - Prosek |
ZDARMA |
ZDARMA |
* Uvedené ceny jsou vč. DPH
Možnosti platby
Platba kartou
- Možnost platby on-line kartou
- Možnost on-line platby pomocí APPLE PAY
Platba převodem
- Platba převodem na účet. Připsání platby může trvat 1 až 3 pracovní dny. Úhradu proveďte prosím na náš bankovní účet č.1325547009/2700 vedený u společnosti UniCredit Bank. Jako variabilní symbol platby použijte číslo objednávky. Vaše objednávka bude zpracována a odeslána neprodleně poté, co bude platba připsána na náš účet.
Dobírkou
- Nejrychlejší způsob = na nic nečekáme a zboží ihned odesíláme, Vy zásilku zaplatíte dopravci při dodání.
- Cena dobírky je 31 Kč vč. DPH
Hotově osobní převzetí
- Osobní odběr možný na adrese Na Pokraji 540/2, Praha 9, 190 00.
- Platbu lze provést kartou online, bankovním převodem nebo hotově na výdejně.
Nákup na splátky 
- Chtěli byste koupit něco sobě nebo svému blízkému a nemáte potřebnou hotovost? Využijte možnost nákupu na splátky přes společnost Cofidis. Po odeslání objednávky budete přesměrování na stránky Cofidisu, kde vyplníte splátkový formulář. Do 24 hodin Vás splátková společnost e-mailem informuje o schválení nebo zamítnutí splátek.
- Více informací naleznete << ZDE >>
Nakupujte hned, plaťte později. Bez poplatků.
- Nakupujte hned, plaťte později. Bez poplatků. Platební metoda Odložená platba umožňuje odložit si úhradu nákupu a následně buď uhradit, nebo rozložit platbu do splátek. Odložení platby je bezúročné.
Informace k dopravě
Doručení zboží službou PPL na území ČR/SR 
- PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
- Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty)
- V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
- Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den
- Doručení zboží službou PPL je na území ČR/SR.
PPL výdejní místo ParcelShop 
- Vyberte si z dostupných odběrných míst, balíček si po obdržení zprávy budete moct vyzvednout na místě, aniž byste byli vázáni na čas doručení.
Výdejní místo Zásilkovny 
- Přepravu na vybranou pobočku Zásilkovny s hodnotou objednávky nad 2000 Kč vč. DPH máte zdarma.
- Zásilkovnu využíváme POUZE PRO OBJEDNÁVKY DO CELKOVÉ VÁHY max. 5kg
- Svou objednávku si můžete vyzvednout na některé ze stovek poboček po celé ČR a SR.
- Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, bude vám zaslán e-mail nebo SMS zpráva.
- Adresy a otevírací doby výdejních míst naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
- Více o službě zásilkovna se dozvíte zde : https://www.zasilkovna.cz
Naše doprava Lindha a.s.
- Doručení mycího stroje, nebo vysavače naším zaměstnancem. (V případech větších objednávek, nebo při požadavku zaškolení obsluhy.)
- Čas i termín dodání je dle individuální domluvy.
- Při předání objednávky je možné zaškolení obsluhy a sestavení stroje.
Osobní převzetí
- Osobní odběr možný na adrese Na Pokraji 540/2, Praha 9, 190 00.
- Platbu lze provést bankovním převodem, platbou předem, nebo hotově na výdejně.
- Pokud je zboží skladem, je obvykle připraveno následující pracovní den.
Nadstandardní přeprava
- V případě větších rozměrů a váhy objednávky volíme přepravce a způsob dopravy dle domluvy se zákazníkem.
- V případě potřeby využíváme smluvního přepravce - TOPTRANS
*Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!